пʼятницю, 1 червня 2012 р.

УРОК З ДИТИНСТВА



Всі ми колись були дітьми. 
Кажуть, поганий той вихователь, який не пам'ятає свого дитинства. Тож і я, коли мої діти щось зроблять не так, пригадую своє дитинство. 

Коли мені було всього 11 місяців у мене появилася сестричка Валя - і я не згадаю жодного дня без неї. 

Ми дуже любили втікати з доми - через дві вулиці жив ветеран війни, в якого не було однієї ноги. Нам було дуже цікаво розглядати його і думати, як це так що в людини тільки одна нога. 

Мені чомусь здавалося, що одного дня ми прийдемо і нога виросте. Він не мав змоги ходити і ми приходили розповідати йому новини.

   Ще ходили до сліпої жінки Ганні, вона знала багато українських пісень і гарно співала. Мама завжди знала де нас шукати. Коли ми затримувалися або йшли без дозволу, вона приходила з різочкою, призначеною для одного місця. 

  Тоді ветеран ставав на свою єдину ногу, незграбно тримаючи милицю та прикриваючи нас, казав : "Люба, ти не смій їх бити!Чуєш? Дітей бити не можна!"

З того часу я зрозуміла раз і назавжди, що дітей бити не можна. Так сказав Ветеран Війни. Сліпа Ганна також нас  часто виручала: ми ховалися за її спину, а вона намагалася перевести розмову з мамою на якусь іншу  тему. 

З того часу минуло багато років. Але доброта цих людей не забувається. Маючи інвалідність, важке життя, вони не озлобилися на людей і світ, вони зуміли зберегти в своєму серці людську доброту та тепло, від якої  крізь роки стає  на душі світло...

А сучасним батькам не завадило б мати більше віри у своїх дітей: 




Вся правда ( гірка та малоприємна)  про українських татусів

Немає коментарів:

Дописати коментар