пʼятницю, 23 листопада 2012 р.

Донечка Софійка



Софійка народилася у велике осіннє свято - на Покрову Богородиці. Їй п'ять років. У неї є старша сестричка Даша. 

Понад усе в світі Софійка любить маму, а вже потім всіх решту. "Коли виросту, я вийду заміж за свою маму." А ще вона впевнена, що коли стане старенькою, в неї виростуть золоті зуби. 

Часто розпитує про старість, смерть:  Софійка дуже занепокоєнна тим, що люди помирають. 

- Мама,  а чому люди вмирають? Це настане кінець світу чи як?
- Люди помирають тому що старіють.
- А як це вони старіють? Коли - вдень чи вночі? Зимою чи літом?
- Всі люди старіють, коли їм виповнюється багато років.

Софійка задумалася, а потім питає:
- І що я також  постарію? Я також  помру? - ледве не плаче.
- Ні, ти не помреш, ти станеш ангелом і будеш літати. - Відразу  заспокоюється, бо дуже хоче навчитися літати. 

Любить ховати під подушку всі свої улюблені речі. Перші місяці у садочку, під подушкою вихователька часто знаходила  тапці та іграшки)) Не розуміє, чому день народження буває тільки раз на рік і всього один день)))

     Мріє  аби на Новий Рік Дід Мороз приніс їй багато кольорових цукерок - синіх, зелених, червоних...А ще жувальних гумок з тачками...Любить гратися машинками, має колекцію дитячих спортивних автомобілів. "Коли я виросту - подарую своїй мамі джип". 

Нещодавно призналася мені, що хлопчик Максим з садочка у неї закоханий. Питаю: "Як це ти здогадалася?"
- Розумієш, мама, у нас є дві великих чашки. Коли Максим черговий, він завжди велику чашку ставить мені та виховательці. Значить, він мене любить))"

Читайте більше про дитячу істину на сайті Жінка -Онлайн


Немає коментарів:

Дописати коментар