середу, 13 червня 2012 р.

Декретна відпустка по-українськи


- Ким ви працюєте?
- Я – фермер.
- У вас є діти?
- Слава Богу, народилося 15, вижило 9.
- Ваша жінка працює?
- Ні, вона сидить дома, в декретній відпустці.
- Зрозуміло. Як вона проводить свій день?
- Вона встає о 4 ранку, приносить воду і дрова, топить піч, готує сніданок і прибирає в хаті та на дворі. Потім вона йде на річку і пере. Далі йде з молодшими дітьми торгувати на базар. Потім вона купує все необхідне для дому і готує обід.
- Ви обідаєте дома?
- Ні, жінка приносить мені обід в поле, це приблизно за 3 кілометри від хати.
- А потім?
- Вона залишається зі мною, прополює бур’ян, а потім поливає город.
- А що Ви робите?
- Я мушу йти в село обговорити справи й випити з друзями.
- А потім?
- Повертаюся додому на вечерю, яку приготувала жінка.
- А після вечері вона лягає спати?
- Ні, я лягаю спати, а вона години до десятої закінчує справи по господарству.
- Здається, Ви казали, що ваша жінка не працює?
- Звичайно, не працює. Я ж казав вам – вона сидить дома, в декретній відпустці.

Кожна жінка має знати права, які надаються їй під час вагітності та пологів

Немає коментарів:

Дописати коментар